بهترین مکان برای جشن کریسمس در دبی : کریسمسی جادویی و فوق العاده را در شهر دبی امارات متحده عربی داشته باشید. همانطور که میدانید شروع سال نوی میلادی دور نیست و چشم به هم بزنید، این چند روز هم گذشته و سال 2019 میلادی شروع می شود. اگر علاقه مند به این جشن و سال نوی میلادی هستید و به دنبال بهترین مکان برای جشن گرفتن می گردید، پیشنهاد لست تورز به شما، شهر دبی در کشور امارات متحده عربی است. جشن کریسمس دهم دی ماه 1397 بسیار باشکوه و فوق العاده برگزار می شود. مطمئن باشید از انتخاب خود هرگز پشیمان نمی شوید. این جشن در تمام مناطق دبی فوق العاده و بی نقص بوده و خاطره ای به یاد ماندنی برای شما می شود. شما میتوانید همین حالا تور دبی را برای خود رزرو کرده و برنامه تعطیلات کریسمسی خود را در دبی بچینید. امروز برای شما بهترین مکان های دبی برای جشن گرفتن سالن نوی میلادی را معرفی می کنیم :

برج خلیفه دبی

توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری دبی میتوانند از روی بلندترین برج جهان، شاهد بزرگ ترین مراسم دنیا باشند. از بالای این برج تماشای آتش بازی ها بسیار دیدنی و زیبا خواهد بود. هر سال ساعت هشت شب در برج خلیفه برای جشن گرفتن سال نوی میلادی جمع می شوند. اگر سفری فراموش نشدنی میخواهید، برج خلیفه را انتخاب کنید. 

برج خلیفه دبی

ساحل برج العرب دبی

برج العرب که همگی آن را به نماد جهانی دبی می شناسند، در ساحلی قرار داشته که برای تماشای نمایش های آتش بازی بسیار مناسب است. در حین آتش بازی میتوان معماری فوق العاده برج العرب را زیر نورهای رنگارنگ دید. اگر به دنبال هیجان بیشتر هستید، میتوانید از این ساحل با طی کردن مسافتی کوتاه به ساحل جمیرا و ام سقیم رفته و در یا در ساحل حصیر به تماشای آتش بازی های شگفت انگیز هتل های اطراف آن بنشینید. 

ساحل برج العرب دبی

اطراف نخل جمیرا در قایق

اگر میخواهید کمی متفاوت باشید، این مراسم را روی قایق های بادبانی و تفریحی لوکس دبی برگزار کرده و خود را به ضیافت مراسم جشن سال نو میهمان کنید. از روی این قایق میتوانید شاهد نمایش های آتش بازی رکورد شکن در نیمه شب باشید. بزرگ ترین و طولانی ترین نمایش های آتش بازی در جزیره نخل جمیرا و مجموعه بسیار زیبای آتلانتیس برگزار می شود. پیشنهاد می شود در قایق ردیف جلویی را برای نشستن انتخاب کنید. 

اطراف نخل جمیرا در قایق

سوار بر نقلیه های دریایی

به جز قایق های لوکس و تفریحی میتوانید از انواع وسایل نقلیه دریایی مثل اتوبوس آبی، تاکسی آبی، قایق چوبی، کشتیرانی دبی و ... برای تماشای نماش های آتش بازی در این شهر استفاده کنید. قایق ها از ساعت ده شب روز 31 دسامبر در امتداد اسکله دبی، می چرخند و گشت و گذار می کنند. همینطور توریست ها و گردشگران تور دبی کریسمس 2019 میتوانند این تاکسی ها را کرایه کرده و یا بلیط های تک نفره اتوبوس های آبی و قایق های چوبی را بخرند. 

سوار بر نقلیه های دریایی

کلوپ های دبی را فراموش نکنید

کلوپ های دبی در شب برای برگزاری جشن سال نوی میلادی یکی از بهترین مکان های دبی بوده و بهترین شب عمرتان را برای شما رقم می زند. در این کلوپ ها غذاها عالی بوده و سرگرمی های بسیاری وجود دارند. 

کلوپ های دبی را فراموش نکنید