بهترین مناطق دیدنی اسپانیا : کشور اسپانیا به خاطر داشتن شهرهای کوچک و و ارزان بودن مواردی که نیاز توریست ها و گردشگران میشود، است به یک کشور توریستی پر از جاذبه های توریستی تبدیل شده. همانطور که میدانید اسپانیایی ها به گاو بازی و جشن گوجه های معروف اند! مردم این کشور پر انرژی و سرزنده هستند. پر طرفدارترین شهرهای اسپانیا، مادرید و بارسلونا بوده که میتوان گفت بهترین مناطق دیدنی اسپانیا را دارند! امکان ندارد در سفر به اسپانیا توریستی به این شهر سفر نکند! علاوه بر مادرید و بارسلونا، دیگر شهرهای کوچک اسپانیا نیز مناطق جذاب و دیدنی بسیاری دارند که مفصل برایتان معرفی میکنیم، با ما همراه باشید.

کاستا براوا اسپانیا

ساحل دوست ها، شما بهترین و زیباترین ساحل در اسپانیا را در بارسلونا نزدیک به موزه سالوادور دالی پیدا میکنید. این ساحل شنی با آب گرم جاذبه ای بوده که همه را به سمت خود جذب میکند به خصوص به دلیل اینکه نزدیک به یک مجموعه تفریحی و باغ های انگور است. اگر میخواهید شبی رمانتیک را داشته باشید، ساحل کاستا براوا اسپانیا بهترین مکان است.

کاستا براوا اسپانیا

کالنگ اسپانیا

اگر کمی از کاستا براوا اسپانیا دور شوید، به یکی دیگر از بهترین مناطق دیدنی اسپانیا نزدیک میشوید. شهری تاریخی روی یک تپه، شهر کالنگ اسپانیا که جاذبه های تاریخی بسیاری از جمله کلیسای سنت مارتی و کاخ مدیوال که معماری های بی نظیری دارند. این شهر که در ادامه ساحل کاستا براوا قرار دارد، مکانی مناسب برای حمام آفتاب بوده. یکی از بهترین کارهایی که در این شهر قدیمی میتوان انجام داد، پیاه روی روی صخره ها و نشستن به تماشای غروب خورشید از روی تپه ها هنگامی که نسیمی ملایم از سمت موج های دریای به شما رسیده. این منطقه خلیجهای زیادی دارد.

کالنگ اسپانیا

سان سباستین اسپانیا

یکی دیگر از بهترین مناطق دیدنی اسپانیا، شهر زیبای سان سباستین اسپانیاست. این شهر ساحلی که به اقیانوس اطلس نزدیک است، به خاطر داشتن شن های گرم و ساحل بسیار زیبایش مورد توجه بسیاری از توریست ها و گردشگران تور اسپانیا واقع شده. شهر ساحلی سان سباستین که در شهر باسک این کشور میباشد، تفریحات آبی زیادی را ارائه داده مثل موج سواری اسکی روی آب، امکان حمام آفتاب، غرفه هایی برای فروش انواع غذاهای محلی که معروف ترین آن پینتکساس، یک غذای دریایی است.

سان سباستین اسپانیا

پورتو دی موگان اسپانیا

جزیره قناری را که همه میشناسند! این جزیره شگفت انگیز روستایی فوق العاده و دیدنی داشته به اسم ونیز کوچک! دلیل این نامگذاری هم داشتن کانال های کوچک متعدد در بندرهاست. شغل بیشتر مردم این روستا ماهیگیری بوده به همین خاطر رستوران های قسمت محلی روستای پورتو دی مورگان اسپانیا بهترین غذاهای دریایی را سرو میکنند. همینطور جمعه بازارهای این روستا مغازه داران ماهی همیشه شلوغ است. روستای پورتو دی موگان اسپانیا باغ ها و زمین های بسیاری از درخت های نخل بلند و انواع گیاهان داشته. به خاطر پرطرفدار بودن این روستا در سواحل آن انواع تفریحات آبی برای توریست ها و بازدید کنندگان در نظر گرفته شده مثل اسکی روی آب، امکان غواصی و شنا در آب، حمام آفتاب، ماهیگیری و دیدن دلفین های باهوش و بامزه که نمایشی دیدنی دارند. کسانی که در این آب های این ساحل شنا کرده اند میدانند که آب های این ساحل آنقدر شفاف و تمیز بوده که شما میتوانید ماهی ها را ببینید!

پورتو دی موگان اسپانیا

جزیره مایورکا اسپانیا

یکی از پربازدیدترین مناطق دیدنی اسپانیا، جزیره فوق العاده و شگفت انگیز مایورکاست. این جزیره پر رمز و راز محل زندگی بسیاری از افراد مشهور اسپانیا بوده. همینطور بیشتر مردم ثروتمند و توریست ها این جزیره را برای گذراندن تعطیلات خود انتخاب میکنند. صبر کنید! تنها ساحل و طبیعت زیبا از جاذبه های این شهر نیست! از جاذبه های تاریخی گرفته تا جاذبه های طبیعی را درفقط دراین جزیره پیدا میکنید، کلیساهای قدیمی، کوهستانی با چشم انداز زیبا، کافی شاپ ها و کلاب های عالی و همینطور ویلاهایی که دست کمی از کاخ ندارند، از جاذبه های دیدنی این جزیره هستند.  قلعه بلور نیز از بهترین جاذبه های حزیره مایورکا اسپانیاست که به قرن 14ام میلادی برمیگردد! این قلعه تاریخی روی یک تپه بوده و تا 10 سال گذشته به عنوان یک زندان از آن استفاده میشد اما اکنون غیرنظامیان از آن محافظت میکنند.

جزیره مایورکا اسپانیا

جزیره منورکا اسپانیا

همانطور که گفته شد اسپانیا شهرها و جزیره های کوچک بسیار دارد یکی از این جزیره های کوچک، جزیره منورکاست. این جزیره به داشتن آب های شفاف و تمیزی که دارد بسیار معروف شده و فعالیت هایی مثل غواصی و شنا و قایق سواری یکی از تفریحات مورد علاقه مردم این جزیره است. آرامش و خلوت واقعی را در این روستا احساس میکنید! یکی از خلوت ترین مکان های در این جزیره انتهای آن بوده که هم میتوان پیاده رفت و هم با قایق. Cala Macarelleta یکی از خلوت ترین مکان های جزیره منورکاست. 

جزیره منورکا اسپانیا