بهترین مراکز ماساژ استانبول : بعد از یک خرید حسابی در مراکز خرید و در مراکز تفریحی استانبول، واقعا به یک ماساژ و استراحت نیاز خواهید داشت! بنابراین به توریست ها و گردشگران تور استانبول پیشنهاد می کنیم که بعد از داشتن روزی شلوغ و پر هیجان، خستگی خود را در یکی از مراکز ماساژ این شهر از تن خود بیرون کنند. مراکز ماساژ و حمام های ترکی بسیار میتوان در استانبول پیدا کرد. همینطور بعضی از این مراکز ماساژ خدمات مراقبت از پوست را هم ارائه میدهند. بنابراین تصمیم گرفتیم تا چند تا از بهترین مراکز ماساژ در استانبول را برای شما معرفی کنیم، با لست تورز همراه باشید. 

مرکز ماساژ ترابیا استانبول

مرکز خرید ماساژ ترابیا علاوه بر ماساژ دارای حمام ترکی و مرکز مراقبت از پوست نیز می باشد. این مرکز ماساژ در هتل دی گراند تارابیا، یکی از هتل های پنج ستاره در استانبول قرار داشته که نزدیک به دریای مرمره و تنگه بسفر فرار دارد. فراموش نکنید که برای استفاده از این مرکز ماساژ، باید وقت قبلی رزرو کرده باشید. مرکز ماساژ ترابیا یکی از بهترین حمام های ترکی و سالن های ماساژ در تمام ترکیه را داراست. 

مرکز ماساژ ترابیا استانبول

مرکز ماساژ ساندا استانبول

دیگر مرکز ماساژی که توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری استانبول میتوانند روی آن حساب کنند، مرکز ماساژ ساندا است. این مرکز ماساژ نه تنها حمام ترکی، بلکه ماساژهای مخصوص برای صورت و خدمات مراقبت از پوست نیز ارائه میدهد. استفاده از مرکز ماساژ ساندا به وقت قبلی نیاز داشته و در منطقه کادیکوی استانبول قرار دارد. 

مرکز ماساژ ساندا استانبول

مرکز ماساژ ریتز کارلتون استانبول

مرکز خرید ماساژ ریتز نیز در یکی از هتل های پنج ستاره استانبول قرار دارد. این هتل ریتزکارلتون نام داشته جدا از مرکز ماساژ دارای تفریحات خوبی می باشد. این مرکز دارای حمام ترکی، مرکز ماساژ و مراقبل از پوست است. توریست ها و گردشگران میتوانند جدا از رزرو وقت برای ماساژ درمانی و مراقبت از پوست، از امکانات دیگر هتل مثل استخر سرپوشیده، سونا و جکوزی نیز استفاده کنند. مرکز ماساژ ریتز کارلتون هر روز هفته از ساعت شش صبح تا بازده شب آماده ارائه خدمات می باشد. 

مرکز ماساژ ریتز کارلتون استانبول

مرکز ماساژ المنتال استانبول

از دیگر مراکز ماساژ معروف در استانبول، میتوان به مرکز ماساژ المنتال اشاره کرد. این مرکز ماساژ درمانی در منطقه فاتیح قرار داشته و برای توریست ها و گردشگران تور ارزان استانبول که در هتل دابل تری هیلتون اقامت دارند، دسترسی بسیار نزدیکی دارد. مرکز ماساژ المنتال استانبول نیز دارای سالن ماساژ، حمام ترکی و خدمات مراقبت از پوست می باشد. 

مرکز ماساژ المنتال استانبول

مرکز ماساژ اکسپلور استانبول

مرکز ماساژ اکسپلور در هتل لمریدین، منطقه بشیکتاش استانبول قرار دارد. این مرکز ماساژ دارای بهترین خدمات برای ماساژ، حمام ترکی به همراه آب گرم، خدمات مراقبت از پوست و ... می باشد. همینطور استخر سرپوشیده ای نیز دارد. این مرکز ماساژ 1800 مترمربع در هتل لمریدین مساحت دارد. 

مرکز ماساژ اکسپلور استانبول