بهترین مراکز خرید لباس مجلسی در استانبول : یکی از بیشترین چیزهایی که توریست ها و گردشگران در ترکیه میخرند، لباس های مجلسی و لباس های شب میباشد. بهترین مراکز خرید لباس مجلسی در استانبول هستند که به خاطر جنس پارچه، نوع دوخت آن و طراحی که دارد مورد پسند بسیاری از مردم قرار گرفته و بسیاری توریست های تور استانبول به دلیل خرید لباس مجلسی در استانبول به این شهر سفر میکنند. به همین دلیل بهترین مراکز خرید لباس مجلسی در استانبول را برای شما معرفی میکنیم

مراکز خرید عثمان بی و نیشان تاشی استانبول

به طور کلی خیابان عثمان بی یکی از خیابان های مورد علاقه و محبوب خانم های توریست و البته باکلاس و شیک پوش است. این خیابان بهترین مراکز خرید لباس شب در استانبول را داشته و بهترین لباس های شب را دارد البته با قیمت و کیفیت بالا. همینطور وسایل نقلیه از جمله ایستگاه قطار نزدیک نیز داشته و تنها فاصله کمی تا میدان تکسیم دارد. و اما منطقه شلوغ نیشان تاشی که داخل آن خیابان های شلوغ بسیاری از جمله روملی ، تشویکیه ، عبدایپکچی ، والی کوناغی بوده و بهترین مراکز خرید لباس شب در استانبول را نیز میتوانید در این خیابان ها پیدا کنید. خیابان نیشان تاشی استانبول یکی از بهترین خرده فروشی های لوکس شهر و بروزترین مراکز خرید از شعبه های بین المللی جهان را دارد.

مراکز خرید در خیابان بغداد در استانبول

در قسمت آسیایی شهر استانبول، خیابان بسیار شیک و توریست پذیر بغداد قرار داشته که مرکز بهترین بوتیک ها، پاساژها و مراکز خرید است. در خیابان بغداد در استانبول میتوان لباس مجلسی های زیبا وقیمت مناسب پیدا کرد. خیابان بغداد در استانبول از منطقه kiziltoprak در کادیکوی استانبول شروع شده و تا cevizli، به موازات دریای مرمر ادامه دارد. برای رسیدن به خیابان بغداد میتوانید از میدان تکسیم با استفاده از اتوبوس های این منطقه وارد کادیکوی شده و سپس با ون به این خیابان برسید. همینطور شما میتوانید از لنج و یا کشتی برای رسیدن به کادیکوی استفاده کرده و بعد با ون به بغداد رسیده و از خرید خود لذت ببرید.

 

مراکز خرید باکرکوی استانبول

یکی از پرطرفدارترین خیابان های استانبول، باکرکوی بوده که از منطقه ای دسترسی بسیار خوبی دارد. باکرکوی استانبول به بهشت لباس های شیک و باکلاس معروف است. در این منطقه به دلیل ازدیاد پاساژها و مراکز خرید مدرن، میتوانید هر لباسی را قیمت های مناسب و خوبی بخرید. همینطور بازار yeralti carsi در این منطقه را از دست ندهید، این بازار یکی از بهترین و البته قدیمی ترین بازارهای لباس مجلسی در استانبول میباشد.

مراکز خرید فاتیح استانبول

با یک تیر دو نشان بزنید! محله فاتیح استانبول علاوه بر لباس مجلسی زنانه مراکز خریدی برای  لباس بچگانه، کیف و کفش زنانه و مردانه، لباس عروس و ... دارد ! در محله میتوانید بیشترین خریدی که نیاز دارید را انجام داده و روی آن حساب کنید همینطور برای خرید عروسی که بسیاری از مردم ترکیه نیز برای اینگونه خریدها به این محله مراجعه کرده و با هزینه مناسب بهترین خریدها را انجام میدهند. محله فاتیح در بخش اروپایی این شهر قرار داشته و مراکز خرید عمده بسیاری نیز دارد.