بهترین سواحلی که نزدیک به استانبول هستند : شهر استانبول یکی از محبوب ترین و بهترین شهرها به عنوان مقصد فرهنگی و خرید می باشد. همینطور این شهر زیبا ساختمان ها و بناهای تاریخی فوق العاده ای هم داشته که عامل جذب توریست ها و گردشگران می باشد. اما اینبار میخواهیم به سراغ جاذبه های دیگری از استانبول برویم که تفریحات ساحلی و آبی را بوجود آورده اند. استانبول سواحل بسیار زیادی داشته که سالانه میلیون ها میلیون توریست و گردشگر تور استانبول را به سمت خود جذب می کند. هرکدام از این سواحل دارای تفریحات ساحلی و آبی متنوع می باشد. جدا از داخل استانبول، سواحل دیگری هم هستند که نزدیک به این شهر قرار دارند، ما برای شما بهترین سواحلی که نزدیک به استانبول هستند را معرفی کرده ایم. 

سواحل جزایر پرنسس استانبول

جزایر پرنسس از جمله جاذبه های محبوب شهر استانبول بوده و یکی از بهترین نقاط شنا در فصل تابستان برای توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری استانبول است. اطراف این جزایر به خاطر دست نخوردن بسیار زیبا باقی مانده و دریای تمیز و شفافی دارد. کشتی ها از شهر استانبول تا جزایر پرنسس معمولا 45 دقیقه راه دارند. در جزایر پرنس تردد و عبور با ماشین ها مجاز نبوده و توریست ها برای گشت و گذار در این جزایر باید از دوچرخه استفاده کنند. یکی از محبوب ترین و بهترین جزایر از نظر ساحل، بورگاز آدا، بیوک آدا و هیبلی آدا می باشد. 

 سواحل جزایر پرنسس استانبول

ساحل صدف آداسی استانبول

صدف آداسی با اینکه از جزایر استانبول بوده اما نمیتواند جای مجموعه جزایر پرنسس را به هیچ عنوان بگیرد. کشتی ها و قایق هایی که به سمت این جزیره حرکت می کنند در قسمت آسیایی استانبول قرار دارند. به همین خاطر توریست ها و گردشگران کمی از آن دیدن می کنند. در این جزیره میتوان رستوران های ساحلی، کلوب های ساحلی و سواحل زیبا و البته خلوت پیدا کرد. 

ساحل صدف آداسی استانبول

ساحل کیلیوس استانبول

این ساحل از شهر استانبول یک ساعت فاصله داشته و نزدیک به دریای سیاه می باشد. ساحل کیلیوس درواقع یک دهکده کوچک ساحلی است که در آن انواع و اقسام کلوب های ساحلی و تفریحی قرار دارند که تنها در فصل تابستان باز هستند. بنابراین اگر توریست ها و گردشگران تور ارزان استانبول در فصل تابستان به این شهر سفر کرده باشند میتوانند خود را در کلوب های این ساحل سرگرم کنند. به علاقه مندان به موسیقی نیز پیشنهاد می شود حتما سری به ساحل سونا بزنند. تفریحات آبی و مهیج را نیز میتوان در ساحل بورچ پیدا کرد. 

ساحل کیلیوس استانبول

ساحل شیل استانبول

ساحل شیل حدودا هفتاد کیلومتری از شهر استانبول فاصله داشته و برای داشتن سفری یکروزه بیرون از استانبول کاملا مناسب می باشد. این ساحل کنار دریای سیاه قرار دارد. اگر با قصد سفر به آن با ماشین را ندارید، اتوبوس های شماره 139 به سمت این منطقه میروند، میتوانید از انها استفاده کنید اما باید بگویم که مسیر اتوبوسی این ساحل دو ساعت طول می کشد. سواحل شی بسیار زیبا و جذاب بوده و همچنین دارای رستوران هایی با غذاهای دریای مخصوص و ماهی های خوشمزه می باشد. 

ساحل شیل استانبول