بهترین زمان سفر به بارسلونا : برای آن دسته از کسانی که برنامه تور اروپا برای خود در نظر گرفته اند و مقصد آن ها شهر بارسلونا است، خبر خوب اینجاست که فصل جدید و نزدیک، یعنی بهار، بهترین زمان سفر به بارسلونا می باشد. اگر بخواهیم اولویت بندی کنیم، به ترتیب بهترین زمان برای سفر به بارسلونا فصل بهار، فصل تابستان، پاییز و سپس زمستان هستند. توریست ها و گردشگران تور اسپانیا در شهر بارسلونا شاهد معماری های فوق العاده زیبا و خیره کننده بوده که هرکس با سلیقه مختلف را به سمت خود جذب می کند. در ادامه لست تورز برای شما فصل بهار در بارسلونا را از نظر آب و هوا، هزینه و فستیوال هایی که برپا می شوند بررسی کرده است، با ما همراه باشید. 

بهترین زمان سفر به بارسلونا

بهترین زمان سفر به بارسلون بر اساس فصول

اگر بخواهیم به صورت کلی بگوییم که شهر بارسلونا در هر فصل از سال زیبایی ها و جذابیت های خاص خود را دارد. اما به طور اختصاصی باید بگوییم که بهترین زمان سفر به بارسلونا برای توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری اروپا، فصل بهار، یعنی از ماه ها می تا ژوئن معادل دهم اردیبهشت تا نهم تیرماه می باشد. در این فصل از سال توریست ها و گردشگران میتوانند در بارسلونا از شلوغی های فصل تابستان دور شده و به راحتی در شهر گشتی بزنند و در فستیوال های کارناوالی شرکت کنند. فصل بهار بارسلونا دمای هوایی بین پانزده تا 21 درجه سانتی گراد در طول روز دارد. بیشتری چیزی که توریست ها و گردشگران تور لحظه اخری اسپانیا را در این فصل به بارسلونا جذب می کند، آب و هوای فوق العاده و دلپذیری است که داشته. 

بهترین زمان سفر به بارسلون بر اساس فصول

هزینه های مصرفی در بارسلونا در فصل بهار

متاسفانه بارسلونا هرچقدر در فصل بهار زیبا و تماشایی است، همانقدر نیز گران قیمت می شود. فصل بهار بارسلونا خیلی بیشتر از فصل تابستان قیمت های بسیار بالا داشته و به همین خاطر از نظر صرفه جویی در هزینه، فصل پیشنهادی برای توریست ها و گردشگران تور ارزان اسپانیا نیست. اما اگر به اندازه کافی بودجه دارید و میخواهید در بهترین زمان به بارسلونا سفر کنید، در آن صورت میتوانید یکی یکی از ماه های فصل بهار را برای سفر انتخاب کرده و از سفر خود لذت ببرید. 

هزینه های مصرفی در بارسلونا در فصل بهار

بهار و بهترین زمان سفر به اسپانیا از نظر برگزاری جشن

23 ژوئن و عید سنت جان در بارسلونا

عید سنت جان در شهر بارسلونا، هر 23ام ماه ژوئن برگزار شده و برای توریست ها و گردشگران تور ارزان اروپا بهترین زمان برای سفر به این شهر افسانه ای می باشد. عید سنت جان هر سال با حضور پر شور هفتاد هزار نفر و در یکی از سواحل این شهر برگزار می شود. در روزهای عید سنت جان نمیتوانید ساعات زیادی را به خواب و استراحت اختصاص دهید، بنابراین خود را برای یک تفریح هیجان انگیز طولانی آماده کنید. عید سنت جان در روز 23 ژوئن یکی از بزرگترین رویدادهای کشور اسپانیا بوده و مدت زمان برگزاری آن شش ما قبل از سال نوی میلادی می باشد. 

23 ژوئن و عید سنت جان در بارسلونا

فستیوال موسیقی بارسلونا در بهار

یکی از جذابترین فستیوال هایی که در فصل بهار در شهر بارسلونا برگزار می شود، فستیوال موسیقی سونار است. این فستیوال، یک فستیوال موسیقی الکتریکی بوده که در ماه ژوئن به مدت سه روز برپا می شود. قدمت برپایی این موزه به سال 1944 برمیگردد. 

فستیوال موسیقی بارسلونا در بهار