بهترین تورهای کاپادوکیا، ترکیه: یکی از شهرها مهم و توریستی ترکیه، شهر کاپادوکیا است که بیشتر مسافران تور ترکیه از منطقه شگفت انگیز دودکش جن آن بسیار یاد می‌کنند. کلیساها، غارها و شهرهای زیرزمینی باستانی بخش دیگری از جاذبه های گردشگری این شهر به شمار می‌رود که تورهای مختلفی برای دیدن آنها وجود دارد. در این مطلب از لست تورز بهترین تورهای کاپادوکیا را به شما معرفی کرده ایم.

دیدنی‌های کاپادوکیا

اگر اولین بار است که به کاپادوکیا سفر می‌کنید، مهم است که جاذبه‌های گردشگری آن را بشناسید تا هیچ چیز را در این سفر خود از دست ندهید. برخی از تورهای سازماندهی شده هستند که می‌توانند در یک برنامه مشخص تمام این دیدنی‌ها را به شما نشان دهند. این تورهای داخلی شامل دیدن تمامی آثار ثبت شده در میراث جهانی یونسکو، موزه‌ها، غارها، قلعه‌ها، کلیساهای قدیمی، نقاشی‌های دیواری، دره کبوتر، منطقه Paşabağ، شهر تاریخی Avanos و شهر زیر زمینی Kaymaklı می‌شود.

دیدنی های کاپادوکیا

تور دوچرخه سواری

اگر شما یک فرد فعال هستید و از دوچرخه سواری لذت می‌برید می‌توانید از تور داخلی دوچرخه سواری در کاپادوکیه استفاده کنید. اساسی‌ترین محلی که این تورها شمارا خواهند برد رفتن با دوچرخه به حوالی سخره‌های Göreme’s و دودکش‌های جن است fairy chimneys)). همچنین شما در منطقه İhlara Canyon به کاوش خواهید پرداخت، به دیدن شهرهای زیرزمینی Özkonak می‌روید. آتش‌فشان Volcano را می‌بینید و به پارک ملی کوهستان Crimson وارد می‌شوید. البته شما برای استراحت در یک هتل بومی به روستای تاریخی گیزلورت برده خواهید شد تا فرهنگ قدیم عثمانی را از نزدیک مشاهده کنید.

تور دوچرخه سواری

تور پیاده‌روی

اما کسانی که مایل به قدم زدن هستند و توان آن را دارند می‌توانند از تور پیاده‌روی استفاده کنند. این تورها معمولاً از 9 صبح شروع می‌شود و 5 بعدازظهر به پایان می‌رسد و شما مسیری حدود 16 کیلومتر را دران طی خواهید کرد. این پیاده‌روی از دره کبوتر آغاز می‌شود و تا Göreme و Ušhisar ادامه پیدا می‌کند شما در طول پیاده‌روی خود از دره‌ها عبور می‌کنید، از کنار باغ‌ها و مزارع زیبا رد می‌شوید و دودکش‌های جن را در افق نگاهتان خواهید دید. بعد از ناهار تور شمارا به Meskendir و Rose Valleys می‌برد که در آنجا می‌توانید، غارها، کلیساها و سنگ نوشته‌های تاریخی را مشاهده کنید. البته شرط بودن در این تور آن است که یک جفت کفش مناسب پیاده‌روی داشته باشید.

کاپادوکیا