برج و مرکز تجاری سفایر استانبول : برج سفایر بلندترین آسمان خراش استانبول و حتی ترکیه بوده که در منطقه لونت در محله شیشلی، قسمت اروپایی استانبول قرار دارد. این برج تجاری کاملا سازگار با محیط زیست در سال 2011 ساخته شده و در ساخت آن از فرایند ذخیره سازی انرژی استفاده شده است. همینطور شیشه های آن به طوری ساخته شده که تمامی هوا و نور بیرون را داخل برج بکشند اما هیچ سر و صدایی به داخل راه پیدا نکند! در این برج باغ های کوچک و بسیار زیبایی ایجاد شده تا در تمام محوطه برج هوای آزادی انتقال پیدا کند. امکانات تفریحی بسیار خوبی نیز برای بازدیدکنندگان ایجاد شده از جمله سالن گلف بزرگ برای کسانی که به بازی گلف علاقه بسیار دارند. توریست های تور استانبول که به دنبال برندهای لوکس و معروف در سطح بین المللی هستند، میتوانند بهترین برندهای دنیا و ترکیه را یکجا در برج و مرکز تجاری سفایر پیدا کنند. این برج در زمینی به اندازه 165000 متر مربع قرار داشته و برای ساخت آن 150 میلیون دلار هزینه شده است. 

برج و مرکز تجاری سفایر استانبول

فروشگاه های برج سفایر استانبول

این برج تجاری دارای فروشگاه ها و مغازه های بسیاری بوده که همگی محصولات بسیار باکیفیت و درجه یکی دارند. توریست ها و گردشگرانی که به دنبال پوشاک باکیفیت و درجه یک هستند، بهترین ها را میتوانند در این مرکز خرید پیدا کنند. از دیگر محصولات فروشگاه های این مرکز خرید میتوان به لوازم الکترونیکی، عطر و ادکلن، لوازم خانگی، ساعت و ... اشاره کرد. 

فروشگاه های برج سفایر استانبول

امکانات مرکز خرید سفیر استانبول

این آسمان خراش بزرگ و مرتفع استانبول امکانات تفریحی متنوع و زیادی برای بازدیدکنندگان خود ارائه داده است. توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری استانبول در این برج میتوانند مشغول بازی گلف در یک سالن سرپوشیده شده و یا غروب زیبای افتاب را از روی تراس آن تماشا کنند. این تراس در ارتفاع دویست متری قرار داشته و به شکل باغی سرسبز و زیبا طراحی شده است. رستورانی به اسم لانچ باکس نیز در این مرکز خرید قرار داشته که انواع و اقسام غذاها و نوشیدنی های محلی و بین المللی را برای توریست ها و بازدیدکنندگان سرو می کند. در کنار این رستوران، چند سالن سینمایی بزرگ و همینطور سالن سینمای چهار بعدی در این مرکز خرید وجود داشته که جدیدترین و بهترین فیلم های روز هالیوود و ترکیه را نشان میدهد. 

امکانات مرکز خرید سفیر استانبول

دسترسی های نزدیک به مرکز تجاری سفایر استانبول

اگر از سمت میدان تقسیم قصد رسیدن به این برج را دارید، خود را خط متروی ام دو رسانده و در ایستگاه لونت پیاده شوید. سپس با دنبال کردن علائم و تابلوها در ایستگاه لونت به مرکز خرید سفایر خواهید رسید. برج و مرکز تجاری سفایر برای بازدید توریست ها و گردشگران تور ارزان استانبول از ساعت نه صبح تا نه شب باز می باشد. همینطور توریست ها میتوانند با پرداخت پانزده لیر از آسانسور استفاده کرده و به بالکن برسند. هزینه استفاده از تراس و تماشای شهر از روی آن برای افراد بزرگسال 36 لیر و برای کودکان سی لیر می باشد.