اقامت چند روزه در صربستان به گفته اکثر گردشگران، لذتی وصف ناشدنی دارد. تماشای مناظر زیبای طبیعی در کنار جاذبه های تاریخی، تنها در تور صربستان میسر است. البته تمامی این موارد به شرطی اتفاق می افتد که شما محل اقامت مناسبی را انتخاب کرده باشید. هتل محل اقامت شما اگر خوب، باکیفیت و مناسب باشد، شما در آن انرژی کافی برای گشت زنی در شهر را پیدا خواهید کرد. امکانات هتل، تمیزی و برخورد مناسب کارکنان می تواند گزینه های مهمی در انتخاب یک هتل در تور صربستانباشد. در این مطلب شما با پنج هتل لوکس بلگراد که از بهترین هتل های صربستان هستند آشنا خواهید شد.

5 هتل برتر بلگراد صربستان:

هتل متروپل پالاس بلگراد

یکی از بی بدیل ترین هتل های لوکس صربستان، هتل 5 ستاره متروپل پالاس بلگراد است. این هتل زیبا به دلیل فاصله اندکی که تا مرکز شهر دارد، یکی از خاص ترین و پرطرفدارترین هتل های بلگراد است.از سوی دیگر نیز هتل متروپل پالاس بلگراد فاصله کمی تا کلیسای سنت مارک دارد و به سادگی می توان از هتل تا ساختمان پارلمان را پیاده روی کرد.از امکانات ویژه این هتل می توان به استخر و مرکز اسپا در آن اشاره کرد که کاملاً مجهز و حرفه ای هستند.اتاق های این هتل لوکس مجهز به صندوق امانات بوده و شما با خیال راحت می توانید پول نقد و همچنین لوازم با ارزش خود را درون آن بگذارید. در این هتل خشکشویی و تمیزکردن اتاق ها به صورت روزانه و کاملاً حرفه ای انجام می شود.

هتل متروپل پالاس بلگراد

هتل صربیا گاردن بلگراد

صربیا گاردن یکی از بهترین هتل هایی است که شما در تور صربستان می توانید در آن اقامت داشته باشید. با اینکه این هتل 4 ستاره است، اما در بین هتل های هم رده خود در شهر بلگراد چون نگینی درخشان به حساب می آید. از ویژگی های منحصر به فرد هتل صربیا گاردن، پرسنل حرفه ای و کاربلد آن است. تمامی کارکنان این هتل آموزش های اصولی هتلداری را در بهترین مراکز اروپایی گذرانده اند. اتاق های صربیا گاردن راحت و شیک بوده و در آنها امکانات مختلفی همچونحمام اختصاصی، سشوار، مینی بار و بسیاری از امکانات رفاهی دیگر قرار داده شده است. رستوران باشکوه این هتل که غذاهای متنوعی در آن طبخ می شود، شما را از رفتن به رستوران های شهر بلگراد بی نیاز می کند. این هتل یک هتل 4 ستاره همه کاره است!

هتل صربیا گاردن بلگراد

هتل سنت تن بلگراد

از بهترین هتل های لوکس و 5 ستاره بلگراد می توان به هتل سنت تن اشاره کرد. این هتل از خاص ترین هتل هایی است که شما در تور صربستانمی توانید در آن اقامت داشته باشید. هتل سنت تن بلگراد محیطی آرامش بخش دارد و قطعاًطراحی دکوراسیون لابی این هتل شما را مجذوب خود خواهد کرد.از امکانات خاص و ویژه این هتل می توان به باشگاه ورزشی، استخر، رستوران و کافی شاپی رؤیایی اشاره کرد. همچنین در اتاق های هتل سنت تن شما به لوازم آرایش رایگان دسترسی خواهید داشت تا نیازی به خرید لوازم آرایشی در تور صربستان نداشته باشید. لذت بلگراد گردی با خودرو را نیز می توانید با استفاده از ماشین های اجاره ای این هتل تجربه کنید.

هتل سنت تن بلگراد

هتل فالکنشتینر بلگراد

اگر به دنبال یک هتل 4 ستاره همراه با امکانات لاکچریو خاص هستید، هتل فالکنشتینر یکی از بهترین گزینه هایی است که می توانید در خرید تور صربستانآن را انتخاب کنید. این هتل بیشتر به خاطر نمای خارجی آن مورد توجه واقع شده است؛ اما نه تنها نمای خارجی ساختمان هتل زیباست، بلکه درون این هتل زیباتر و آرامش بخش تر است. شما در این هتل به آرامشی وصف ناپذیر خواهید رسید. برخورد پرسنل فوق العاده حرفه ای است و کیفیت خدمات کاملاً قابل رقابت با خدمات هتل های 5 ستاره است.رستوران هتل و کافی شاپ آن بهترین گزینه برای صرف غذا است. سرآشپزهای مختلفی که در این هتل مشغول به کار هستند، بهترین غذاهای موجود در صربستان را طبخ می کنند و عموماً مهمانان هتل از دستپخت این شف ها بسیار راضی هستند.

هتل فالکنشتینر بلگراد

هتل اسکوئر ناین بلگراد

هتل اسکوئر ناین یکی از بهترین هتل هایی است که شما می توانید در تور صربستان در آن اقامت گزینید. استخر و جکوزی این هتل و همچنین خدمات اسپا شامل ماساژهای حرفه ای از امکانات خاص این هتل است. امکاناتی که حتی خود صربستانی ها نیز برای استفاده از این خدمات به هتل اسکوئر ناین مراجعه می کنند. برخلاف نمای ساده ای که این هتل دارد، دکوراسیون داخلی هتل اسکوئر ناین فوق العاده زیباست. به ویژه لابی این هتل که با نماد کره زمین گردان حالت خاصی به خود گرفته است و شما را برای نشستن در لابی متقاعد می کند.اتاق های این هتل شامل وان حمام اختصاصی، دستگاه قهوه ساز، لوازم آرایشی رایگان و تمام چیزهایی است که شما در یک هتل به آن نیاز پیدا خواهید کرد. ویژگی دیگر این هتل، دسترسی بهمرکز شهر است. هتل اسکوئر ناین تنها 400 متر با سالن تئاتر اصلی شهر فاصله دارد. از این هتل تا مترو و اتوبوس راه زیادی نیست و با اقامت در این هتل به راحتی می توان به کل شهر دسترسی داشت.

هتل اسکوئر ناین بلگراد

اگر تمایل به تور صربستان دارید از هتلهای خوب معرفی شده رزرو کنید