باغ پرندگان کیش : یکی دیگر از جاذبه های پرطرفدار این جزیره کوچک و دوست داشتنی، مجموعه تفریحی پارک دلفین و پرندگان است. این پارک صد هکتار مساحت داشته و در قسمت جنوب شرقی جزیره کیش قرار دارد. پارک پرندگان کیش ایرانی یکی از زیباترین پارک های تفریحی خاورمیانه بوده که شامل فضای سبز به همراه گیاهان مختلف، دلفیناریوم و باغ پرندگان می باشد. دلفیناریوم این پارک اولین دلفیناریوم در ایران است. در قسمت باغ پرندگان این پارک بیشتر از 57 گونه از پرندگان مثل لک لک، تورکو، پلیکان، طوطی ماکائو، شترمرغ، توکان، پنگوئن های آفریقایی، قو و ... زندگی می کنند. همینطور گونه های کمیابی از تمساح های پوزه کوتاه، میمون و آهو نیز در این پارک خواهید دید. برکه وسط باغ محل نگهداری فلامینگوها، قوها، لک لک های مارابو و سدلبیلد، ایبیس و پلیکان های پا خاکستری است. به طور کل تمام حیواناتی که در این قسمت میبینید، تاز شرق آسیا تا آفریقا و از آمریکای جنوبی تا استرالیا آورده شده اند. توریست ها و گردشگران تور کیش میتوانند با اتوبوس قطاری بین پارک پرندگان و دلفیناریوم جابجا شوند.

باغ پرندگان کیش

دلفیناریوم کیش در باغ پرندگان

پارک دلفین ها کیش مجموعه ای گونه های متفاوت از پستانداران دریایی مثل شیر دریای شمالی، شیر دریایی جنوبی، پنگوئن، گراز دریایی، دلفین، گربه دریایی شمالی و ... می باشد. این موجودات باهوش و دوست داشتنی توسط مربیان حرفه ای ایرانی آموزش دیده و در استخرهایی با هجده هزار متر مکعب از آب دریا زندگی می کنند. نمایش دلفین های این پارک یکی از بهترین سرگرمی ها برای توریست ها و گردشگران تور ارزان کیش است.

دلفیناریوم کیش در باغ پرندگان

فضای سبز باغ پرندگان کیش

در فضای سبز این مجموعه بیشتر از صد گونه گیاهی از هزاران نخل، اکاسیا، بنجامين‌هاى بسيار بزرگ، كند كارپوس، كهور، اوكاليپتوس، درختان لور، شيشه شور، سياه نوفيلد، گل ختمى، مورد، تكوما، جونيا پروس  چندین نوع مختلف از کاکتوس وجود دارند.

فضای سبز باغ پرندگان کیش

هزینه ورودی و ساعات فعالیت مجموعه دلفیناریوم و پرندگان کیش

هزینه ورودی آن برای هر توریست و گردشگر تور لحظه آخری کیش 65 هزار تومان بوده و ساعت بازدید نیز از سه بعد از ظهر تا هشت شب می باشد.