بازار شبانه آسیاتک بانکوک : بازار شبانه آسیاتک بیشتر یک مرکز تفریحی شبانه بوده تا بازار. بازار شبانه آسیاتک بانکوک تلفیقی از دو مرکز خرید معروف در این شهر بوده که دارای یک مرکز خرید بزرگ و بازار شبانه می باشد. این بازار دوست داشتنی با ایستگاه سافان تکسین ده دقیقه فاصله داشته و به سمت پایین رودخانه قرار دارد. امروزه بازار شبانه آسیاتک به خاطر استقبال بسیار خوب توریست ها و گردشگران تور تایلند، به یک منطقه تجاری بین المللی تبدیل شده که در کنار رودخانه چائو پرایا قرار دارد. اگر علاقه مند به بازدید از این بازار هستید، بهتر است یکسری نکات را رعایت کنید، به عنوان مثال استعمال سیگار در این بازار ممنوع بوده و محل های مخصوصی برای اینکار وجود دارند. 

بازار شبانه آسیاتک بانکوک

مغازه های بازار شبانه آسیاتک بانکوک

حدود 1500 مغازه و بوتیک در این بازار شبانه وجود دارد. این مغازه ها و بوتیک ها هرکدام در زمینه های مختلف پوشاک زنانه، مردانه، بچگانه، جواهرات، لوازم الکترونیکی، لوازم منزل، کیف و کفش و ... فعالیت می کنند. بیشتر توریست ها و گردشگران مغازه های این بازار شبانه را برای خرید هدایا و سوغاتی های مختلف انتخاب می کنند. همینطور میتوان صنایع دستی زیبای بانکوک را هم در این بازار پیدا کرد. 

مغازه های بازار شبانه آسیاتک بانکوک

امکانات تفریحی و رستوران های بازار شبانه آسیاتک بانکوک

بازار شبانه آسیاتک بانکوک مجموعه ای از یک بازار، سالن نمایش، رستوران ها و یک چرخ و فلک می باشد. توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری تایلند میتوانند با پرداخت سیصد بات از چرخ و فلک استفاده کرده و بانکوک را از ارتفاعات تماشا کنند. در کنار این چرخ و فلک رستوران های باکیفیت بسیار خوبی هم هستند که موسیقی زنده داشته و انواع و اقسام غذاهای بین المللی و تایلندی را سرو می کنند. علاوه بر اینها شوهای مختلفی از جمله موی تای شو در سالن نمایش این بازار شبانه برگزار می شود. بازار شبانه آسیاتک، بیشتر از اینکه یک بازار باشد، یک مکان تفریحی در بانکوک است. 

امکانات تفریحی و رستوران های بازار شبانه آسیاتک بانکوک

ساعات فعالیت و دسترسی های نزدیک به بازار شبانه آسیاتک بانکوک

توریست ها و گردشگران تور ارزان تایلند میتوانند از ساعت پنج عصر تا نیمه شب را در بازار شبانه آسیاتک بانکوک بگذرانند. برای رسیدن به این بازار با استفاده از مترو هوایی ام آر تی خط سیلوم به ایستگاه سافان تکسین رفته و با تاکسی رایگان به اسکله ای برسید. اسکله ای که در کنار ایستگاه مترو سافان تکسین هست که هر پانزده دقیقه یکبار و به صورت رایگان شما را به آسیاتک میرساند.