بازار قدیمی ارزان الکرامه لباس ها، کیف و کفش، اسباب بازی، صنایع دستی، کالاهای تزئینی و ... را به شما ارائه میدهد.خیلی ازتوریست ها به دلیل ارزان بودن کالاها از این بازار سوغاتی تهیه میکنند. روی بیشتر قیمت ها نرخ ده تا 25 درهمی خورده به همین علت است که همه گردشگران را از سراسر دبی به اینجا میکشاند. این بازار متشکل از چند فروشگاه کنار هم در کرامه میباشد.

بازار الکرامه دبی

شاید همین مراکز خرید در دبی موجب شده تا اقتصاد این شهر در کل آسیا همیشه در حال رشد باشد! خیلی از مارک ها و برندهای محبوب و مشهور در این شهر شعبه دارند! اگر میخواهید خریدی با قیمت و کیفیت مناسب داشته باشید بازار الکرامه بهترین گزینه است. شلوغ نبودن این بازار یکی از ویژگی هایش است و شما میتوانید با خیال راحت و آرامش خرید کنید و تخفیف خوبی بگیرید! فقط با کمی چانه زدن میتوانید کالا را ارزان تر بخرید که همین انگیزه بیشتری برای توریست های تور دبی بوده تا از این بازار بازدید کنند.

بازار الکرامه دبی

رستوران های ارزان قیمتی که از قیمت غذاهای ده درهم شروع میشود هم در کنار این فروشگاه ها قرار گرفته اند. میتوانید در کنار خرید کردن و لذت بردن مشغول به خوردن غذاهای پاکستاني، سريلانکايي فلافل، آب ميوه‌هاي طبیعی و فيليپيني باشید.

بازار الکرامه دبی

اگر بعد از خرید کردن خسته شدید و نیاز به استراحت دارید در جاده Al Qataiyat در پارک zebeel استراحت کنید. این پارک سرگرمی هایی برای کودکان ترتیب داده و شما متوانید در کنار استراحت کردن در این پارک سرسبز به تماشای بازی کودکان خود بنشینید. البته برای افراد بزرگسال تفریحاتی مثل قایق سواری، کافی شاپ کنار دریاچه و دوچرخه سواری دارد.

آدرس بازار :

18B Street, Dubai, United Arab Emirates