مالزی با شصت و یک درصد جمعیت مسلمان کشوری اسلامی در جنوب شرقی آسیاست که رتبه ی دوم منطقه و رتبه ی یازدهم  جهان را از نظر گردشگری به خود اختصاص داده است.مالزی یک قطب فرهنگیست و سفر به آن شناختی از هر گوشه ی آسیا به گردشگران میدهد.  این کشور به واسطه ی تنوع نژادی، فرهنگی و مذهبی اقوام مالایی، چینی، هندی و اروپایی خود، مجموعه ای دیدنی از کلیساهای کاتولیک ، معابد چینی و بودایی و مساجد را در کنار هم جای داده است.

نمای کلی از مالزی

مردم مهربان و خونگرم مالزی از رنگ، نژاد و اقوام مختلف به گرمی از شما استقبال میکنند و با فرهنگ، تاریخ، آداب و غذاهای متنوع پذیرای شما هستند. در این کشور چند ملیتی همواره ضیافتی از غذاهای هندی، چینی، طعم غذاهای فیلیپینی و الهام گرفته شده از آشپزی کشورهای همسایه ی مالزی یعنی تایلند و اندونزی برپاست .مالزی با جاذبه های طبیعی روح نوازی چون جنگلهای بدیع ، سواحل رویایی و تعدادی از زیباترین جزایر گرمسیری جهان ، بهشت گردشگران علاقمند به طبیعت، ماجراجویان وعاشقان تعطیلات ساحلی محسوب میشود. اگرطبیعت انتخاب شما برای آرامش و تجدید قواست و یا اگردر پی گوشه ای دنج و رویایی برای گذران ماه عسل به یاد ماندنی خود هستید، مالزی مقصد نهایی شماست.

ماه عسل در مالزی

هتلهای مالزی

از تپه تا کوهستان، از غار تا رودخانه و آبشار،از حیات وحش تا پارکهای ملی، از معماری سنتی تا بلندترین آسمان خراشها؛ مناظر بی بدیل مالزی گردشگران و عکاسان بسیاری را از سراسر دنیا مجذوب و روانه ی این کشور می کند.

طبیعت مالزی

اگر عاشق خرید هستید حتما به مالزی سفر کنید. در مالزی انتخاب های خوبی از لباس، ساعت، لوازم برقی، کامپیوتر، کالاهای لوکس و اجناس مارکدار با قیمت های مناسب خواهید یافت. پارچه های سنتی مالزی سوغات معروف مالزی هستند. کوچینگ (Kuching) ،در شرق مالزی، ارزانترین جا برای خرید سوغاتی های سنتی چوبیست و البته گرانترین اجناس را دراکثر مراکز خرید لوکس کوالالامپور ، پایتخت مالزی، خواهید یافت.

مرکز خرید پاویلیون مالزی

مالزی که در شمال خط استوا واقع شده مقصد خوبی برای سفرهای تابستانی است .هوای مالزی گرم و مرطوب است و احتمال بارش  همیشه وجود دارد.بهترین زمان سفر به مالزی از خرداد تا شهریورو از اواخر آذر تا اواخر بهمن است. اگر علاقمند به تور مالزی میباشید با آژانسهای لست تورز در ارتباط باشید