اولین دادگاه متحرک جهان در امارات : امارات متحده عربی، فقط به تور دبی خلاصه نمی شود! امارات در شهر ابوظبی خود نیز سعی در پیشرفت در تمام زمینه ها را دارد، به همین خاطر این پیشرفت را با افتتاح اولین دادگاه متحرک در جهان شروع کرد. این دادگاه توسط شیخ منصور بن زاید آل نهیان، نخست و وزیر این کشور و رئیس قوه قضاییه امارات در شهر ابوظبی افتتاح شد. شیخ منصور اولین دادگاه متحرک کشور خود را به عنوان قسمتی از خدمات قضایی معرفی کرد و گفت این ابتکار قسمتی از تلاش های رئیس جمهور او شیخ خلیفه بن زاید آل نهیان بوده تا بتوند ابوظبی را به یکی از بهترین پنج پایتخت جهان معرفی کند. همینطور قسمتی از این تعهد به عهده ژنرال شیخ محمد بن زاید آل نیهان، و معاون فرمانده عالی نیروهای مسلح امارات متحده عربی و رئیس شورای اجرایی ابوظبی بوده است.

اولین دادگاه متحرک جهان در امارات

تجهیزات این دادگاه اتوبوسی امارات

این دادگاه که درواقع یک اتوبوس دو طبقه با ارتفاع چهار متر می باشد، چهارده متر طول داشته و همینطور دارای امکانات و تجهیزات کامل و بروزی است. این دادگاه همه امکانات و اتصالات کامپیوترها به اینترنت و دادگاه ها و مراجع قضایی و حکومتی امارات را داراست. در این دادگاه متحرک امارات دو قاضی و بیشتر از شش کارمند، مشغول به کار هستند و هفت روز هفته در تمام مناطق شهر ابوظبی به مشکلات و دادخواست های مردم رسیدگی می کنند.

تجهیزات این دادگاه اتوبوسی امارات

هدف از ایجاد این دادگاه متحرک در امارات

شیخ منصور در ادامه صحبت های خود برای هدف از ایجاد این دادگاه متحرک در امارات را پیشرفت و سرعت در خدمات رسانی به مردم و شهروندان اماراتی است. با راه اندازی این دادگاه، مردم هر روز میتوانند مشکلات خود را حل کرده و کارهای خود را سریع تر انجام دهند. امروزه در تور ابوظبی خود ممکن است با این اتوبوس لوکس مواجه شوید.

هدف از ایجاد این دادگاه متحرک در امارات