القوز دبی : منطقه القوز دبی دارای منطقه های قابل سکونت قسمت شمال شرقی و اقتصادی در جنوب غرب را دارد که به چهار قسمت تقسیم میشود. القوز در قسمت غربی دبی قرار داشته و از شمال به الوصل و از غرب به ام الشیف و ، المناره و الصفا منتهی شده و یک مثلث را تشکیل داده اند.

القوز دبی

مناطق مختلف القوز دبی :

بعضی از قسمت های این منطقه برای خانواده های اماراتی به همراه خانه های لوکس، زیبا و منحصر بفرد که نزدیک به پارک صفا و بیزینس میباشد. القوز دبی تنها پنج سال است که ساخته شده و تقریبا یک منطقه ای خارج از مثلث و صنعتی به حساب می آید. بعضی از قسمت های یک، دو، سه و چهار که در این مثلث در قسمت جنوب غربی قرار دارند بوسیله شهرداری درحال ساخت است. مراکز خرید و بازارهایی مثل دبی مارینا، جبل علی و ... در حال توسعه و گسترش هستند. همچنین هتل هایی با بیشتر از دو هزار خدمه در حال آماده سازی در این منطقه میباشد.

مناطق مختلف القوز دبی

مراکز تفریحی و تجاری القوز دبی :

یکی از دلیل های شهرت این منظقه، گالری هنرش است. یکی از مکان هایی که توجه توریست ها گردشگران تور دبی را به خود جلب کرده که و هنرهای معصر مثل Carbon 12 دبی،  گالری Isabelle Van den Eynde، گالری هنر سبز، FN Designs و The Mine میباشد که در خیابان السرکال قرار دارد. همینطور این خیابان اولین موزه مخصوص Salsali را در خود دارد.