اخذ ویزای شینگن فوری بدون اثر انگشت : تا مدتی پیش افراد فرصت طلبی بودند که با گرفتن مقدار پول زیاد از توریست ها و گردشگران، به جای آن ها افراد دیگری را به سفارتحانه ها میفرستادند. اما خوشبختانه سفارت ها این موضوع را متوجه می شوند و برای جلوگیری از این فرصت طلبی ها، عکس افراد را در شرایط مخصوص میگیرند و با صورت آن ها مطابقت می دهد. در ادامه اگر متوجه موضوع شوند، برای فرد دردسر زیادی بوجود می آمد. اگر به تازگی قصد سفر به تور اروپا را دارید، باید ویزای شینگن تهیه کنید. برای اخذ این ویزا، جدا از مدارک لازمه که باید ارائه دهید، باید اثر انگشت خود را نیز به ثبت برسانید. تمام کسانی که خواهان ویزای شینگن هستند، میبایست اثر انگشت خود را به ثبت برسانند، تنها افراد زیر دوازده سال از ثبت اثر انگشت معاف هستند. در مورد شایعات اخذ ویزای شینگن فوری بدون اثر انگشت باید گفت که اصلا امکان ندارد. ویزای شینگن بدون اثر انگشت امکان پذیر نیست و اگر افرادی این پیشنهاد را به شما دادند، گولشان را نخورید. این افراد فقط تبلیغات کاذب کرده و قصدشان سو استفاده از شماست. در ادامه برای دانستن نحوه اخذ ویزای شینگن با لست تورز همراه باشید.

اخذ ویزای شینگن فوری بدون اثر انگشت

تعیین وقت سفارت و مصاحبه برای اخذ ویزای شینگن فوری

قبل از هر اقدامی، تحقیق کنید که چه مدارکی برای اخذ ویزا لازم بوده و بعد از تهیه کردن آن ها، برای تعیین وقت با سفارت مربوطه تماس بگیرید. توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری اروپا میتوانند به صورت حضوری، تلفنی و یا اینترنتی با سفارت وقت ملاقات مشخص کنند. سفارت ها معمولا وقت عادی برای شما در نظر گرفته بنابراین بهتر است که دو ماه قبل از سفرتان، اقدام به انجام این عملیات کنید. اگر شرایط خیلی خاصی مثل پزشکی دارید که بررسی خود سفارت به شما وقت فوری داده می شود و بعد از تعیین وقت، مسافر یک روز برای مصاحبه و ارائه مدارک در سفارت حضور پیدا می کند. ارزان ترین و بهترین راه برای تعیین وفت سفارت این است که خود فرد، شخصا به سفارت مراجعه کند. در ادامه بعد و حین ملاقات، از شما در مصاحبه سوال های معمولی پرسیده خواهد شد مثل دلایل سفر و ... . سپس عکس و اثر هر ده انگشت فرد در هنگام مصاحبه برای ثبت در سیستم VIS گرفته می شود. همانطور که در ابتدا گفته شد، اخذ ویزای شینگن فوری بدون اثر انگشت وجود نداشته و افرادی که این پیشنهاد را به شما دادند تنها افراد سودجو و فرصت طلب هستند. 

تعیین وقت سفارت و مصاحبه برای اخذ ویزای شینگن فوری

مدت زمان و هزینه صدور ویزای شینگن

بعد از مصاحبه و دریافت مدارک لازم و اثر انگشت توسط سفارت، دو تا سه هفته طول می کشد تا مدارک به مرحله بررسی اولیه برسد. شاید بعد از این بررسی ویزای شینگن شما خیلی زود صادر شود و یا صدور قطعی و تکمیلی مدارکتان تا چند هفته طول بکشد اما طبیعتا بعد از شش هفته که مدارک به قسمت کنسولی ارائه شده باشد، مشخص می شود که میتوانید ویزای شینگن دریافت کنید یا نه. هزینه  اخذ ویزای شینگن برای توریست ها و گردشگران تور ارزان اروپا بین تا  60 تا 70 یورو بوده و این مبلغ باید در محل پرداخت شود. کودکان زیر شش سال هزینه کنسولی نداشته اما کودکان بین شش تا دوازده سال باید بین 35 تا 40 یورو برای اخذ ویزای شینگن پرداخت کنند. 

مدت زمان و هزینه صدور ویزای شینگن