آکواریوم سیام بانکوک : دو طبقه زیرزمین در مرکز خرید سیام پاراگون بانکوک، آکواریومی به اسم سیام که زمانی آن را به اسم دنیای اقیانوس سیام می شناختند قرار درد. این آکواریوم در سال 2005 افتتاح شده و یکی از مقاصد گردشگری شهر بانکوک می باشد. آکواریوم سیام سه برابر استخر شنای المپیک مساحت داشته و در خود بیشتر از سی هزار موجود دریایی و آبزی از نقاط مختلف دنیا و اعماق اقیانوس را نگهداری می کند. توریست ها و گردشگران تور تایلند در این آکواریوم میتوانند بسیاری از رکورد داران دنیا را ببینند که از رود آمازون و یا زمان ژوراسیک و دایناسورها به بانکوک آورده شده. همینطور خطرناکترین و مرگبارترین شکارچیان اقیانوس که در اعماق دریا زندگی می کنند را میتوان در تونل 270 درجه زیر آب دید. کف بعضی از قسمت های این آکواریوم شیشه ای بوده و میتوان از کف آن نیز آبزیان را تماشا کرد. 

آکواریوم سیام بانکوک

قسمت های مختلف آکواریوم سیام بانکوک

  • مخفیگاه سنگی
  • پیاده‌ رو کوسه ها
  • صخره های مرجانی و استخر سنگ
  • جنگل باران خیز استوایی
  • ساحل سنگی و تونل اقیانوس
  • اقیانوس گرمسیری و لاشه کشتی کوسه
  • عروس دریایی ها و منطقه یخی

مخفیگاه سنگی

در این قسمت از اکواریوم بانکوک میتوانید بزرگترین خرچنگ دنیا، خرچنگ عنکبوتی و اختاپوس غول پیکر اقیانوس آرام را از نزدیک تماشا کنید. این موجودات دریایی میتوانند بین سنگ ها، صخره ها و محیط اقیانوس استتار کرده و شما را شگفت زده کنند!

مخفیگاه سنگی

پیاده‌ رو کوسه ها

فکر می کنید خیلی شجاع هستید؟ در پیاده روی کوسه های آکواریوم سیام بانکوک قدم زده و جرعت خود را امتحان کنید. اگر بدانید تنها یک ورقه نازک اکریلیک با پنج نوع کوسه مختلف فاصله دارد، بازهم روی آن قدم خواهید گذاشت ؟ بازدید و پیاده روی در این پیاده رو باعث می شود تفریحی ماجراجویانه و هیجان انگیز داشته باشید.

پیاده‌ رو کوسه ها

صخره های مرجانی و استخر سنگ

یکی از قسمت هایی که توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری تایلند به آن علاقه مند هستند، صخره های مرجانی و استخر سنگ است. این قسمت ماهی ها و گونه های مختلف و متنوع مرجانی را به شما نشان میدهد. در استخر سنگ میتوان با بالارفتن مخزن های برجسته و مخزن های غاری مخفی ستاره های دریایی را تماشا کرده و حتی آن ها را لمس کنید. 

صخره های مرجانی و استخر سنگ

جنگل باران خیز استوایی

قسمت جنگل باران خیز نیز با محیط فوق العاده و بسیار زیبایی که داشته میتواند شما را ریلکس کند. در این قسمت صدای آبشارها را خواهید شنید و در جنگلی بارانی و مرطوب قرم خواهید زد. 

جنگل باران خیز استوایی

ساحل سنگی و تونل اقیانوس

ساحل سنگی و تونل اقیانوس شما را به منطقه سفره ماهی ها میرساند. در این قسمت میتوان شاهد شنا و حرکات بسیار زیبای آن ها در زیر اب شوید. پنگوئن های آفریقایی نیز در این قسمت قرار دارند. هر روز در قسمت ساحل سنگی نمایش های مختلفی برگزار می شود. در قسمت تونل اقیانوس نیز میتوان دال ماهی ها، کوسه ها و دسته های ماهی ها را دید که اطراف شما شنا می کنند. 

ساحل سنگی و تونل اقیانوس

اقیانوس گرمسیری و لاشه کشتی کوسه

آکواریوم اقیانوس گرمسیری و لاشه کشتی کوسه بی شک شما را شگفت زده خواهد کرد. این آکواریوم هشت متر ارتفاع داشته و چشم اندازی به صورت پانوراما از ماهی ها و گونه ها متنوع مرجانی نشان میدهد. نمایشگرهای اطلاعات نیز در مورد این ماهی ها و موجودات توضیح داده و چرخه زندگی شان را به توریست ها و گردشگران تور ارزان تایلند معرفی می کنند

اقیانوس گرمسیری و لاشه کشتی کوسه