هتل یوکسل استانبول : هتل سه ستاره یوکسل در قسمت مرکزی شهر استانبول قرار دارد. این هتل امکانات مناسب با قیمت معقولی به میهمانان و توریست ها ارائه می کند. پرسنل هتل یوکسل استانبول به زبان های ترکی، انگلیسی و روسی مسلط بوه و به صورت شبانه روزی توریست ها را پذیرش می کنند. خدماتی که به میهمانان و توریست های تور استانبول بعد از پذیرش ارائه می شوند شامل اینترنت بی سیم رایگان، خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، پارکینگ اختصاصی، کرایه اتومبیل، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، پذیرش شبانه روزی، صندوق امانات، سالن کنفرانس و جلسات، صرافی و ... می باشند.

هتل یوکسل استانبول

اتاق های هتل یوکسل استانبول

هتل یوکسل استانبول به طور کلی دارای 77 اتاق و سوئیت بوده که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های خانوادگی
  • اتاق های بدون آلرژی
  • اتاق های مخصوص افراد معلول

هتل یوکسل برای هر اتاق و سوئیت خود به صورت رایگان اینترنت وای فای قرار داده است. داخل اتاق ها و سوئیت های هتل یوکسل استانبول امکانات بروز و مدرنی نظیر سیستم تهویه هوا، مینی بار، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، چای ساز و قهوه ساز، گاوصندوق، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سرویس دهی شبانه روزی، نظافت روزانه، تلفن، تلویزیون ماهواره ای و ... برای راحتی اقامت توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری استانبول ارائه شده اند.

اتاق های هتل یوکسل استانبول

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل یوکسل استانبول

در رستوران های این هتل سه ستاره انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی، ترکی و ... همراه با نوشیدنی های مختلف سرو می شوند. توریست ها و گردشگران تور استانبول لست تورز نیز میتوانند هر روز صبح، به صورت روزانه و بوفه ای در رستوران ها میل کنند. از جمله امکانات رفاهی آن نیز میتوان به سالن بدنسازی، سونا و جکوزی و ... اشاره کرد.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل یوکسل استانبول

دسترسی های نزدیک به هتل یوکسل استانبول

از این هتل سه ستاره تا ایستگاه تراموای شهر کافیست تنها چند دقیقه پیاده روی کنید. توریست ها و گردشگران تور ارزان استانبول با اقامت خود در این هتل، به جاذبه هایی مثل مسجد آبی و مسجد ایاصوفیه دسترسی نزدیک دارند. همینطور از مراکز تجاری نزدیک به هتل یوکسل استانبول میتوان به بازار بزرگ اشاره کرد.